Veelgestelde vragen

We adviseren u onderstaande vragen en antwoorden te bekijken, voordat u één van de reactieformulieren gaat gebruiken. Als u op een vraag klikt, scrollt de pagina vanzelf naar het bijbehorende antwoord.

U kunt het beste contact opnemen met de praktijk en uw gegevens wijzigen.
De praktijk kan in overleg uitstel van betaling verlenen. Een betalingsregeling is ook mogelijk. Hiervoor worden mogelijk wel administratiekosten en rente in rekening gebracht.
U kunt bij ons bezwaar indienen. De innings-procedure van de nota (of gedeeltelijk) wordt tijdelijk stopgezet. Uw zorgverlener zal binnen 2 weken reageren. U krijgt bericht of de nota wel of niet gehandhaafd zal worden.
In principe wordt de rekening rechtstreeks naar uw verzekeraar gestuurd. In uitzonderlijke gevallen dient u de factuur zelf op te sturen naar uw zorgverzekeraar samen met een declaratieformulier van uw zorgverzekering.
Dit komt omdat u ooit een rekening te laat of niet betaald heeft. Wij vragen u schriftelijk een verzoek in te dienen, als u weer op rekening wilt worden behandeld.
U kan de factuur binnen 30 dagen voldoen op IBAN nummer NL75RABO0138329532 o.v.v het declaratienummer/factuurnummer. BIC nummer: RABONL2U.
Omdat u de factuur niet betaald heeft en onze 3 herinneringen heeft genegeerd is uw factuur doorgestuurd naar de deurwaarder. Voor vragen of opmerkingen over deze nota kunt u terecht bij de deurwaarder.
Neem telefonisch contact op of via uw mail als u wilt controleren of uw betaling is binnengekomen. Houdt uw declaratienummer/factuurnummer bij de hand zodat wij u een gericht antwoord kunnen geven.
Ja, dit is mogelijk. Neem contact op met de praktijk.